przejdź do treści
UE
dnia 21.12.2011 roku

Podział zadań i obowiązków dla członków Prezydium OSP

I.  Marek Gołuchowski 

Współpraca z władzami samorządowymi powiatu, gmin, komendą PSP w Gryficach, zarządami OSP ościennych powiatów, nawiązywanie współpracy z OSP innych województw oraz nawiązanie współpracy z organizacjami strażackimi innych państw.

 

II. Janusz Ławruszko

Prowadzenie spraw dotyczących medali, odznaczeń – ewidencjonowanie, opiniowanie wniosków, prowadzenie logistyki dla organizacji związku OSP, współpraca ze sponsorami w celu pozyskiwania środków na rzecz organizacji związkowej OSP.

 

III. Kazimierz Kwiatkowski

 Prowadzenie spraw dotyczących szkoleń strażaków i współpraca z PSP w Gryficach w temacie szkolenia, prowadzenie szkoleń pocztów sztandarowych na różne ceromonie strażackie, inne uroczystości, prowadzenie ewidencji jednostek OSP, które dosiadają sztandary.

 

IV. Jan Zieliński

Prowadzenie całości dokumentacji związku, protokołowanie posiedzeń zarządu, odpisywanie pism, kontakt z zarządami gmin, rejestrowanie pism przychądzących do związku.

 

V. Zbigniew Kruk

Prowadzenie spraw skarbnika, zbieranie składek członkowskich, rozliczanie wydatków, ewidencjonowanie przychodów i rozchodów.

 

VI. Jan Lenard

Prowadzenie spraw związanych z turniejem wiedzy OTW pożarniczej, przygotowywanie terminarza, testów i pytań, prowadzenie konkursów plakatowych, nadzorowanie nad udziałem jednostek OSP w braniu udziału w innych konkursach np. Kronik, prowadzenie współpracy ze szkołami w temacie upowszechniania informacji nt. straży, prowadzenie szkoleń dla drużyn strażackich CTIF, prowadzenie (konferansjerka) imprez, uroczystości strażackich na szczeblu powiatu.

 

VII. Ryszard Bajkowski

Współpraca z komendantami gminnymi, prezesami, naczelnikami jednostek OSP poszczególnych gmin, zbieranie danych nt. składów zarządów gminnych, zarządów w jednostkach, stanów ilościowych członków w OSP.

VIII. Edward Pruski

Prowadzenie imprez kulturalno-sportowych strażackich, uroczystości nadawania sztandarów dla jednostek, przygotowanie terminarza imprez strażackich, współpraca z zarządami gmin i jednostek OSP, udostępnianie kadry dla celów szkoleniowych dla strażaków.

 

Ustalono przydział dla członków Prezydium gmin do współpracy i obsługi zebrań sprawozdawczych w zarządach gminnych:

Janusz Ławruszko i Jan Lenard – gm. Gryfice, Karnice

Marek Gołuchowski i Kazimierz Kwiatkowski – gm. Rewal, Trzebiatów

Franciszek Gródecki i Jan Zieliński – gm. Brojce, Płoty






powrót
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
ZGODA